Flexa magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)

thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)

Ieder jaar presenteert AkzoNobel het prachtige magazine ColourTrends. Hierin worden wereldwijde trends vertaalt naar inspirerende verfkleur-paletten voor thuis. Alles begin bij het team van het Global Aesthetic Center, het hart van AkzoNobels kleurentrends afdeling. Misschien beter bekend als het Flexa ColorLab. Ieder jaar worden de beste design professionals, van over de hele wereld, uitgenodigd. Waarna gezamenlijk de trends en tijdgeest worden benoemt. Want hiermee krijgt het team inzicht in wat consumenten verwachten van verfkleuren voor hun huis. Met behulp van deze wensen wordt de Kleur van het Jaar èn de bijpassende paletten bepaalt. In dit magazine kun je zien, welke effecten je kunt bereiken met de kleuren van het Jaar, voor elke kamer in huis.
Uiteraard vergezeld door een schat aan inspirerende foto’s!

thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)

kleur van het jaar 2019, spiced honey.

Voor 2019 is de tijdgeest OPTIMISME met als overkoepelend thema, Het is Tijd > Let the Light in!
Bij dit thema sluit de Kleur van het Jaar, Spiced Honey, met haar warme ondertoon van amber,
heel mooi aan! Het is een vriendelijke kleur die je een goed gevoel bezorgt, en tegelijk ook een kleur die je oppept en energie geeft; afhankelijk van de lichtinval en de kleuren eromheen.
Het thema is onderverdeeld in vier tijdgeesten, wetende #1 People want to THINK, #2 People
want to DREAM, #3 People want to LOVE en #4 People want to ACT, met elk een eigen kleurpalet. Totaal 36 kleuren, welke stuk voor stuk prachtig bij Spiced Honey passen.
En voor de kleur van het jaar 2019 mag onze boerderij schitteren in dit prachtige magazine, en wordt het ondergedompeld in onderstaand kleurenpalet!

thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)

a space to act..

In onze boerderij draait het om Tijdgeest #4 > People want to ACT..
WAKKER SCHUDDEN – LOKAAL ACTIEF ZIJN – IETS IN GANG ZETTEN – HET VERSCHIL MAKEN!
“Je huis is misschien wel de perfecte plek om actief nieuwe dingen te proberen, wat het resultaat ook zal zijn. Het zijn deze vier muren die luisteren als je een nieuw idee uitspreekt, het is die douche waaronder je een slimme oplossing verzint. De typische bewoners van een ACT-huis zijn dapper en voortvarend, maar ook vrolijk en ongecompliceerd. Ze willen energie krijgen van hun huis.
Dit speelse palet combineert warme roodtinten met groen, zachter roze en blauw, onderstreept met grijs en wit. De gouden ondertoon in de Kleur van Jaar garandeert dat het geheel warm en uitnodigend blijft. Met verf opgeknapt vintage meubilair brengt het interieur tot leven en geeft het interieur karakter. En ook van sterkte grafische vormen, eenvoudige materialen als kurk en multiplex en vintage kleden krijg je zin om actie te ondernemen”

thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)
thuis op nummer 14 - Flexa Magazine ‘ColourTrends 2019’ (september 2018)